از سرمایه گذاران داخلی و خارجی درشهرستان میناب استقبال می کنیم

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

از سرمایه گذاران داخلی و خارجی درشهرستان میناب استقبال می کنیم
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394

از سرمایه گذاران داخلی و خارجی درشهرستان میناب استقبال می کنیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:از سرمایه گذاران داخلی و خارجی درشهرستان میناب استقبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،علیرضا پاکدامن در دیدار با امام جمعه ،اعضا ی شورا و معتمدین  بندر کرگان شهرستان میناب با اشاره به  شعار سال گفت:با ایجاد فضای همدلی و هم زبانی  به صورت عملی در جامعه به سمت رفع مشکلات حرکت کینم

وی در ادامه با اشاره به بنادر شهرستان میناب اظهار داشت:برای مطالعه و جانمایی بندر بزرگ  این شهرستان مبلغ 7 میلیارد تومان توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان مصوب شده است و بزودی کار مطالعاتی شروع می شود

نماینده عالی دولت درشهرستان میناب  با بیان این مطلب که بنادر شهرستان میناب  ازظرفیت  و پناسیل های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برخوردار هستند افزود از سرمایه گذاران داخلی و خارجی درشهرستان میناب استقبال می کنیم.

وی با اشاره به صادارات و واردات در شهرستان میناب گفت: ان شا الله در آینده با پیگیری های  مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان و امضای تفاهم نامه با تجار کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس شاهد رونق اقتصادی  روز افزون این شهرستان باشیم .

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد :تعاونی های مرز نشینی در شهرستان میناب برای رونق بیش از این این تعاونی ها باید آموزش های لازم را فرا گیرند.

با توجه با اینکه روند صدور مجوز بازارچه تیاب و کرگان و مراحل اخذ تخفیفات لازم در حال انجام است گفت:سرمایه دارن بندر کرگان نیز باید مانند دیگر نقاط استان هرمزگان در جهت  ایجاد بازارچه های مرزی اقدام کنند تا ان شا الله در آینده  شاهد حضور مردم از جای جای ایران اسلامی برای خرید باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور سند های خانه های روستایی  تصریح کرد:این موضوع در حال انجام است و بخشی صادر و بخشی دیگر نیز در حال طی مراحل قانونی برای صدورسند می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.